• Vragen?

  • Mail: info@capvea.nl

Winkelmand

Garantie en retourneren

Uiteraard gaan we er vanuit dat onze producten altijd 100% in orde zijn. Mocht dit echter niet zo zijn dan kunt u er bij ons van op aan dat u snel een vervangend product krijgt, dat bij het niet beschikbaar zijn daarvan het aanschafbedrag wordt vergoed of dat in overleg een andere oplossing wordt gevonden.

Garantievoorwaarden

De formele garantievoorwaarden kunt vinden in artikel 8 van onze algemene voorwaarden

Samenvattend komt het neer op het volgende:

CAP’VEA staat er voor in dat de geleverde producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid. Is dit naar uw oordeel niet het geval, dan stelt u ons z.s.m. na het constateren daarvan op de hoogte.

Retourneren

Indien u een beroep wilt doen op de garantie gaat u als volgt te werk:

U stelt ons via info@capvea.nl op de hoogte van het geconstateerde probleem. Vermeld daarbij welk probleem u hebt geconstateerd, bij welk product (type en artikelnummer) alsmede uw contactgegevens.

Geef aan welke actie u van ons verwacht (vervangend product, terugbetaling kosten, anders)

Wij nemen binnen een werkdag contact met u op om te bespreken hoe de afhandeling zal plaatsvinden.

Als u producten terugstuurt, dan dient u dit te doen in een stevige verpakking (zo mogelijk de originele) aan:
Cap’vea Nederland
Stationsstraat 41B
7391EJ Twello

Vermeld duidelijk op de verpakking GARANTIE

Na ontvangst beoordelen wij de producten voor garantie en laten u binnen 7 werkdagen weten hoe de verdere afhandeling zal plaatsvinden.

Verkeerd besteld

Het kan zelfs de beste overkomen dat hij / zij per ongeluk een verkeerd product bestelt. Natuurlijk nemen wij verkeerd bestelde producten terug en ruilen die voor de juiste dan wel betalen wij eventueel het aankoopbedrag terug. Hierbij geldt echter dat wij €25,00 inhouden ter dekking van de kosten die wij maken voor verzending, afhandeling van de bestelling en na terugkomst sorteren en opnieuw verpakken van de producten.

Laat ons altijd van te voren weten dat u producten retour wilt sturen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retourzending goed verpakt is.

Als producten speciaal voor u zijn besteld kunt u deze niet retour sturen of ruilen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.